سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ آرون افشار

نظر

دانلود آهنگ آرون افشار خواننده جوان ایرانی و آهنگساز و نوازنده گیتار متولد شاندیز مشهد است. آرون افشار با ترانه ها و آهنگ های زیبا طرفداران زیادی پیدا کرده و صدای گیرا و دلنشین او باعث شده است تا دوستداران ترانه های ایرانی ، جذب دانلود آهنگ آرون افشار و آهنگهایش شوند. آرون افشار اکثر ترانه هایی که میخواند آهنگسازی آن را نیز بر عهده دارد. آرون افشار خواننده ایرانی متولد 1 تیر 1377 اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده است. دانلود آهنگ آرون افشار از جمله خواننده های خوش صدا می باشد که طرفداران زیادی را در میان قشر جوان و نوجوان کشورمان دارد. آرون افشار در اجرای آهنگ هایش سبک خاصی دارد. آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده و ساز تخصصی او گیتار می باشد. آرون افشار از 7 یا 8 سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما ساز اصلی او گیتار است. دانلود آهنگ آرون افشار یک برادر کوچک تر که متولد سال 90 است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد. آرون افشار بطور جدی از سال 96 وارد عرصه موسیقی شد. دانلود آهنگ آرون افشار از زمان شروع حرفه ای خود تاکنون موفق به انتشار آهنگ هایی شده است که در میان آن ها آهنگ جانم باش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

دانلود آهنگ آرون افشار در سایت تی پلی tplay.ir دانلود آهنگ و پخش آنلاین معین راهبر با بسیاری از خوانندگان معروف همکاری دارد و  آرون افشار نیز با معین راهبر کارش را شروع کرده است. معین راهبر مدیر هنری آرون افشار می باشد، آرون در بیوی اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده است و حضور وی را در پیشرفت کاری اش موثر می داند. آرون افشار هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. بیوگرافی آرون افشار خواننده و همسرش به همراه عکس های جدید و داستان زندگی از شروع تا شهرت اش را می خوانید. دانلود آهنگ آرون افشار متولد 1 تیر 1377 در مشهد، خواننده است. در خانواده هنری رشد یافت و حالا در عرصه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن دارد، بیشتر شهرت او از آهنگ جانم باش شروع شد و حالا عضو شرکت آوای فروهر است. از خانواده تا شروع نام اصلی اش وحید افشار بوده و دانلود آهنگ آرون افشار نام هنری اش می باشد. دانلود آهنگ آرون افشار از سال 1384 وقتی 7 ساله بود موسیقی را با تشویق پدرش حبیب افشار که خود از خواننده ها دانلود آهنگ آرون افشار و نوازنده های پیانوست شروع کرد، آرون تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد. از مراسمات تا یادگیری وحید (آرون) به همراه پدرش از همان دوران کودکی در عروسی و مراسمات مختلف تجربه خوانندگی را کسب کرد تا اینکه به سمت یادگیری ساز گیتار رفت. دانلود آهنگ آرون افشار او همچنان بعنوان خواننده مراسمات تا نوجوانی آرون افشار به شدت فعال بود.

دانلود آهنگ آرون افشار برند سازی با معین راهبر از سال 95 – 94 آهنگای مختلف ساخت اما هیچ کدام تاثیرگذاری چندانی نداشت دانلود آهنگ آرون افشار تا اینکه توسط معین راهبر کشف استعداد و به شرکت آوای فروهر برده شد. ابتدا نام هنری دانلود آهنگ آرون افشار را برایش انتخاب کردند تا اینکه از سال 96 که 19 ساله بود با انتشار دانلود آهنگ آرون افشار جانم باش به آهنگسازی آقای راهبر به شدت مورد توجه قرار گرفت. در جلوی دوربین بیشتر شهرت چهره آرون از فروردین سال 98 در ویژه برنامه نوروز خندوانه به دست آمد و حالا در برنامه های مختلف تلویزیون از پای ثابت مهمانان می باشد. دانلود آهنگ آرون افشار هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد سهامداران از معین راهبر بعنوان برادرش آرون افشار یاد می کند که نقش بسزایی در دیده شدنش داشت، با این حال برند دانلود آهنگ آرون افشار متعلق به شرکت موسیقی بوده و آنها از سهامداران وی هستند.

دانلود آهنگ آرون افشار هنرمند و خواننده پاپ و آهنگساز کشورمان آرون افشار که این روزها نظر بسیاری را به خود معطوف کرده است و یکی از محبوب ترین آهنگ های وی به نام جانم باش که طرفداران زیادی را برای وی جذب کرده است. سبک خاص آرون افشار و صدای دلنشین وی سبب شده که مخاطب مجذوب او گردد . آرون افشار با حضور در برنامه تلوزیونی خندوانه به مجری گری رامبد جوان در نوروز 1398 و اجرای آهنگ زیبای جانم باش توانست بر شهرت خود بیفزاید. به گفته وی معین راهبر که مدیر هنری وی می باشد توانسته است در دانلود آهنگ آرون افشار موفقیت وی نقش بسزایی را ایفا کند . این مطلب توسط آرون افشار در پیج اینستاگرام منتشر شده است . آرون افشار با انتشار یک ویدیویی از آهنگ جانم باش در اینستاگرام نوشت : «سلام به همه دوستای گلم، به امیدخدا کار "جانم باش"با کلی عشق و تلاش پخش شد. حمایت شما انگیزه واسه برداشتن قدم های محکم تره من دابسمشاتون رو حتما برام بفرستید، امیدوارم این کار به دلهای مهربونتون بشینه یه تشکر ویژه میکنم از مدیرهنری دانلود آهنگ آرون افشار و مرد شماره یک موسیقی خودم معین راهبر عزیزم از قلم زیبای خانم عاطفه حبیبی ودستان نوازشگر فرشیدادهمی عزیز که کار رو از اون چیزی که هس زیباترساختن و حضور همیشگی امیرحسام افشار و امیرحسین دادستان» دانلود آهنگ آرون افشار جدید و قدیمی گلچین بهترین ها

آهنگ های وی معمولا با تنظیم و مدیریت معین راهبر انجام می گیرد. دانلود آهنگ آرون افشار تمام فعالیت ها این خواننده جوان تحت نظارت شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر هست. بیوگرافی آرون افشار هنرمند و خواننده پاپ از زندگی شخصی آرون افشار اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما وی خواننده پاپ و آهنگساز است که با انتشار آهنگ «جانم باش» توانست به شهرت برسد. گفتنی است وی متولد شهر شاندیز مشهد می باشد. به گفته او ، وی از دوران کودکی علاقه مند به خوانندگی بوده است و با انتشار یک ویدیو به یک تبلیغ تلوزیونی و آهنگ گل گل گل گل از همه رنگ اشاره کرده است که وی خواننده آن بوده است . دانلود آهنگ آرون افشار بنا به این که این روزها که دابسمش در فضای اینستاگرام مد شده است، آرون افشار هم از طرفداران خود خواست تا دابسمش این آهنگ را برای او ارسال کنند. برگزاری اولین کنسرت در 28 دی ماه 1398 آرون برای اولین بار در سالن برج میلاد به تهیه کنندگی شرکت آوای فروهر بروی صحنه رفت و با تسلط کافی این کنسرت را اجرا کرد دانلود آهنگ آرون افشار بخشی از اجرای کوتاه وی را در کنسرت میلاد می بینید.

تحت نظر شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر » و با مدیریت «معین راهبر» فعالیت می کند. دانلود آهنگ آرون افشار جانم باش معرفی شد و یا همین آهنگ به محبوبیت بسیار بالایی در بین بینندگان موسیقی ایرانی دست یافت. همچنین آهنگ های طبیب ماهرو خط و نشان هم در بین طرفداران آرون افشار محبوبیت خاصی دارند. حوزه فعالیت آرون افشار ترانه سرا، آهنگساز و خواننده می باشد. آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقمند بوده است و ساز اصلی او گیتار می باشد. او از 7 یا 8 سالگی کار با گیتار و فراگیری موسیقی را شروع کرد. در کنار ساز گیتار این خواننده به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخت اما همچنان ساز اصلی او گیتار است. آرون افشار در برنامه خندوانه میهمان رامبد جوان بوده است و همچنین در برنامه ی مسافر ماه شبکه دو حضور داشته است. آهنگ دیگری از آرون افشار در حال تولید می باشد که بزودی پخش خواهد شد. اسم این آهنگ دلشوره می باشد که بزودی در سایت های مجاز موسیقی میتوانید بشنوید. آرون افشار یک برادر کوچک تر که متولد سال 90 است دارد و برادر اون نیز مانند خودش در راه موسیقی گام نهاده و در حال یادگیری ساز و موسیقی می باشد.

دانلود آهنگ آرون افشار به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آرون افشار از خوانندگان جوان موسیقی پاپ ایران که آثارش طی ماه‌های اخیر با مدیریت  دانلود آهنگ آرون افشار هنری معین راهبر با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده تصمیم دارد روز بیست و نهم دی ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند. دانلود آهنگ آرون افشار طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است در این کنسرت که توسط موسسه آوای فروهر به مدیریت برادران حاتم‌پور به صحنه می‌رود، نزدیک به 15 اثر از این خواننده پیش روی مخاطبان قرار گیرد. ایرنا - تهران - اجرای آرون افشار شامگاه دوشنبه در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. آرون افشار خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ متولد سال 1377 در مشهد است. دانلود آهنگ آرون افشار موسیقی را از سن هشت سالگی با ساز گیتار آغاز کرده و در کنار آن به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخته است. اولین اثر رسمی او با نام "جانم باش" در سال 1397 منتشر شد و پس از آن مورد توجه قرار گرفت. سبک کارهای آرون افشار مختص خودش است و از آنجایی که دارای صدایی دلنشین است تحریرهای زیبایی خلق می کند و همین عوامل گفته شده در مورد دانلود آهنگ آرون افشار دست به دست هم داده اند و جذب مخاطب را برای او به ارمغان آورده اند.

دانلود آهنگ آرون افشار تیتراژ ویژه‌برنامه ماه رمضان شبکه دو سیما را خواند. به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده و آهنگساز جوان، آهنگی به نام «دلشوره» را برای تیتراژ برنامه «مسافر ماه» تولید و منتشر کرده است. دانلود آهنگ آرون افشار ملودی «دلشوره» را «آرون فشار» ساخته، ترانه‌اش را «علیرضا مرتضی‌قلی» نوشته و «معین راهبر» تنظیم، میکس و مسترینگ و مدیریت هنری این آهنگ را بر عهده داشته است. دانلود آهنگ آرون افشار فرشید ادهمی (نوازنده گیتار) و امیرحسین کیانپور (نوازنده دودوک)، دیگر عوامل تولید آهنگ «دلشوره» هستند. عکاسی کاور آهنگ را «شکیبا امیرک» بر عهده داشته و «معین حسنی» آن را طراحی کرده است. این دانلود آهنگ آرون افشار توسط شرکت «آوای فروهر» در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. آرون افشار پیش از این آهنگ‌های «جانم باش»، «طبیب ماهر» و «خط و نشان» را منتشر کرده است. «مسافر ماه» جُنگ شبانه‌ای به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «احسان ارغوانی» و سردبیری و اجرای «محسن آزادی» است که دانلود آهنگ آرون افشار در ماه مبارک رمضان، هر شب پس از بخش خبری ساعت 22:30 از سوی گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما روی آنتن آرون افشار می‌رود.